Właścicielem strony internetowej sklepu Hydroogród jest firma Hydroogród Grzegorz Dyja siedzibą w Warszawie przy ul. Prawniczej 64 wpisana do Ewidencji Działalności Gospodarczej dn. 28. 05. 2009 r pod numerem 201369, NIP: 5260051066 , REGON: 010502001
Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z późn. zm.) konsument ma prawo do odstąpienia od umowy kupna sprzedaży zawartej na odległość bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty otrzymania towaru.
Adres do odesłania towaru: Hydroogród Grzegorz Dyja Prawnicza 64, 02-495 Warszawa.
Reklamacje należy zgłaszać pisemnie na adres Hydroogród Grzegorz Dyja Prawnicza 64, 02-495 Warszawa lub w formie mailowej na adres: lp.dorgoordyhnull@orgella
1. Warunki realizacji
- Sklep Internetowy Hydroogród oferuje wyłącznie sprzedaż produktów znajdujących się w ofercie na stronach internetowych sklepu. Ceny podane w ofercie są cenami brutto, czyli zawierają podatek VAT.
- Złożenie zamówienia poprzez pocztę elektroniczną lub telefonicznie równoznaczne jest z akceptacją zasad obowiązujących w korzystaniu ze sklepu internetowego Hydroogród.
- Przed złożeniem zamówienia w razie zapytań mogą Państwo skorzystać z naszej pomocy.
- Zamówienia przyjmowane są codziennie z wyjątkiem dni świątecznych.
- Warunkiem koniecznym dla złożenia zamówienia w sklepie jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia wraz z podaniem swoich danych osobowych i adresowych tj. imię, nazwisko, kod, miejscowość, ulica i numer domu, adres e-mail , numer telefonu kontaktowego (telefonu komórkowego) oraz akceptacja polityki prywatności. W przypadku wykrycia nieprawidłowości danych zamówienie zostanie usunięte.
- Zamówienia będą potwierdzane e-mailem lub telefonicznie w ciągu 48 godzin. Jeżeli w tym czasie nie otrzymają Państwo potwierdzenia zamówienia oznacza to, że nie dotarło ono do sklepu i wtedy należy się z nami skontaktować telefonicznie. Prosimy nie dokonywać wpłat przed otrzymaniem potwierdzenia przyjęcia zamówienia ze strony sklepu www.
- W przypadku, gdy nie będzie możliwe nawiązanie kontaktu z klientem telefonicznie lub adres e-mail będzie nieprawidłowy zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia zamówienia.
- Minimalna wartość zamówienia to kwota 50zł. W przypadku zamówienia poniżej 50zł klient zapłaci dodatkową kwotę (w wysokości 10zł) pokrywającą koszt pakowania.
- Istnieje możliwość odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od daty jej zawarcia.
- W przypadku złożenia zamówieni z opcją wystawienia faktury prosimy koniecznie zaznaczyć w zamówieniu potrzebę jej otrzymania. Powyższą informację należy wpisać w „informacje dla sprzedawcy” podając wszelkie niezbędne do wystawienia faktury VAT dane firmy. Nie otrzymania przez sklep www informacji skutkuje automatycznym wystawieniem paragonu załączanym do przesyłki.
2. Koszty i sposób wysyłki towaru
- Koszty wysyłki zamówionego towaru pokrywa klient. Zamówienia realizujemy za pośrednictwem firmy spedycyjnej w/g ich stawek brutto (koszt transportu z ubezpieczeniem + koszt pobrania). Wybór sposobu dostarczenia towaru należy do klienta.
- Stawki za przesłanie paczki kurierskiej:
– paczka do 10kg – 24 zł
– paczka do 30kg – 29 zł
– paleta do 100kg -270 zł
– dopłata za pobranie do 3500zł – 5 zł,
– paczki niestandardowe stawka + 50% - W przypadku, gdy zamówienie przekracza kwotę 5000zł (przy kilku asortymentach) koszty przesyłki pokrywa sprzedawca, tj. Hydroogród (z wyjątkiem folii do oczek wodnych, dużych fontann i podłoża)
- Towar do klienta wysyłany jest w dni robocze od poniedziałku do piątku pod adres wskazany w zamówieniu.
- Zamówienie może być także odebrane osobiście przez klienta w siedzibie firmy Hydroogród na ul. Prawniczej 64 w Warszawie, po wcześniejszym zgłoszeniu takiego faktu u operatora, w przeciwnym razie klient zostanie obciążony kosztem związanym z pakowaniem zamówionego towaru.
3. Czas realizacji
- Wysyłki zamówień realizowane są dni robocze od poniedziałku do piątku.
- Jeżeli w zamówieniu znajdują się towary, których chwilowo nie ma w magazynie, to szczegóły realizacji zamówienia ustalamy indywidualnie.
- W przypadku braku możliwości realizacji dostawy (w części lub całości) w terminie 30dni od daty jego złożenia zamówienie ulega unieważnieniu.
- Jeżeli wystąpi zmiana w zamówieniu towaru (już po jego przesłaniu do nas), to termin realizacji ulegnie wydłużeniu o ostatnią modyfikację.
- W przypadku zmian cen, przez producenta lub na skutek zmian kursów walut, w trakcie realizacji zamówienia, klient zostanie o tym poinformowany i będzie mógł dokonać zmiany zamówienia.
- Przesyłki dostarczane są do klienta w ciągu 24-48 godzin za pośrednictwem kuriera od momentu wysłania.
- Sklep internetowy Hydroogród nie ponosi odpowiedzialności za terminowość dostaw przesyłek realizowanych przez firmy przewozowe (od czasu wysłania do dostarczenia).
4. Sposoby płatności
- Za pobraniem, przy odbiorze przesyłki od kuriera.
- Przelewem, przed dostawą towaru na rachunek bankowy Sprzedawcy (przedpłata)
- Gotówką, kartą płatniczą lub kredytową przy odbiorze osobistym w siedzibie sklepu,
Kartą płatniczą lub przelewem online za pośrednictwem serwisu PayU – po otrzymaniu potwierdzenia z serwisu PayU.
5. Gwarancje, zwroty i reklamacje
- Sprzedający udziela nabywcy gwarancji na towary w/g wytycznych producenta lub importera.
- Klientowi przysługuje możliwość zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty jego przyjęcia, z wyjątkiem towarów sprowadzonych lub wykonanych na specjalne życzenie klienta. Odstąpienie winno nastąpić przez złożenie oświadczenia pisemnego dołączonego wraz z dokumentem zakupu i ewentualnie gwarancją, do zwracanego produktu. Wzór oświadczenia – pobierz.
- Zwracany towar nie może nosić żadnych śladów użycia i musi być zwrócony niezmieniony, w oryginalnym opakowaniu wraz z gwarancją i instrukcją obsługi i dowodem zakupu, na koszt kupującego do siedziby naszej firmy (Warszawa ul.Prawnicza 64) nie później niż w terminie 14 dni. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.
- Zwrot pieniędzy za towar nastąpi w ciągu 14 dni roboczych, po otrzymaniu przez nas towaru, na wskazany przez klienta numer konta.
- W przypadku jakichkolwiek reklamacji prosimy powiadomić nas o tym fakcie telefonicznie bądź poprzez e-mail w ciągu 7 dni, a wadliwy produkt należy przesłać na nasz adres lub na adres zamieszczony na karcie gwarancyjnej (dotyczy producentów polskich) dołączając kartę gwarancyjną. O terminie rozpatrzenia reklamacji przez producenta lub importera klient zostanie powiadomiony.
- Nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych do nas za pobraniem.
- Firma Hydroogród nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia towaru podczas transportu (prosimy o sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera, zwłaszcza jeśli na opakowaniu zbiorczym widnieją ślady jakiegokolwiek uszkodzenia). W przypadku zaistnienia takiego faktu należy sporządzić protokół uszkodzeń.
6. Informacje pozostałe
- Cennik na naszej stronie internetowej nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.61 Kodeksu Cywilnego.
- Wszystkie znaki towarowe i nazwy firm zostały użyte jedynie w celu informacyjnym.
- Wszystkie dane osobowe klienta podlegają ochronie zgodnie z „Ustawą z dn. 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych” i będą służyć wyłącznie do realizacji zamówień.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych powyższym regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego.